مرد جوان گفت: امروز برای دیدن مادرم به خانه‌اش که در طبقه دوم ساختمانی ۵ طبقه است رفتم. هر چه زنگ زدم کسی در را باز نکرد. مادرم معمولاً بی‌خبر جایی نمی‌رود و این درحالی بود که کفش‌های او مقابل در بود. با کلیدی که داشتم خواستم در را باز کنم که متوجه شدم کلید داخل قفل است. نگران شدم و تصمیم گرفتم در را بشکنم. وقتی وارد خانه شدم ابتدا در سالن پذیرایی با جسد برادرم و در اتاق خواب نیز با بدن خونین مادرم مواجه شدم.

به‌ دنبال این حادثه بلافاصله موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و لحظاتی بعد بازپرس غلامی به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه که حوالی نیروی هوایی بود، شدند.

با حضور در محل آنها با جسد زن ۶۰ ساله در اتاق خواب درحالی مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. اما پسر ۳۲ ساله در معاینات اولیه پزشکی قانونی با خوردن قرص به کام مرگ رفته بود.

در معاینات متخصصان پزشکی قانونی زمان قتل زن میانسال ۶ تا ۸ ساعت قبل از کشف اجساد اعلام شد. این درحالی بود که متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند که زمان مرگ پسر جوان نیز ۳ تا ۴ ساعت قبل از پیدا کردن اجساد بوده است. همچنین چاقویی که زن میانسال با آن به قتل رسیده بود نیز زیر میز ناهارخوری کشف شد.در تحقیقات میدانی همسایه‌ها نیز مدعی شدند که پسر جوان ناراحتی روحی و روانی داشته و چندین بار صدای درگیری او با خانواده‌اش را شنیده بودند. خانواده پسر جوان نیز از مشکلات روحی و روانی وی و تحت درمان بودنش خبر دادند.با کنار هم قرار دادن مدارک به‌دست آمده در صحنه جنایت نخستین فرضیه این بود که پسر جوان ابتدا مادرش را به قتل رسانده و بعد از ساعتی به خاطر عذاب وجدان با خوردن قرص به زندگی‌اش پایان داده است.

بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد. همچنین از خانواده پسر جوان خواسته شد تا پرونده بالینی او را در اختیار تیم تحقیق قرار دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.