در شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، ذوب آهن ایران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر میزبان الزواء عراق بود که نیمه نخست این دیدار علی‌رغم برتری فنی یاران علیرضا منصوریان، بدون گل تمام شد.

گزارش بازی

بازی با برتری فنی ذوب آهن آغاز شد و این تیم توانست در دقایق نخست بازی چند موقعیت نصفه و نیمه را روی دروازه الزوراء خلق کند اما الزوراء در حدود دقیقه دهم این دیدار با با خلق موقعیتی بسیار خطرناک دروازه رشید مظاهری را تهدید کرد. در ادامه ذوب آهن تسلط خود بر توپ و میدان را گسترش داد و چند موقعیت دیگر را خلق کرد که بازیکنان این تیم در زدن ضربات پایانی کم دقت بودند.

در دقیقه ۳۳، ضربه ایستگاهی حبیب‌زاده به طور مستقیم به سمت دروازه جلال حسن، دروازه‌بان ملی‌پوش عراق رفت که ضربه او با واکنش خوب این دروازه‌بان به کرنر رفت. ستاره الزوراء دقایقی بعد ضربه سر بازیکن ذوب آهن را در شرایطی دشوار دفع کرد تا یاران منصوریان در رسیدن به گل ناکام بمانند.

ذوبی‌ها در دقایق پایانی بازی چندین و چند موقعیت بسیار خطرناک را خلق کردند که بی‌دقتی بازیکنان این تیم در کنار درخشش جلال حسن مانع از گلزنی نماینده ایران شد.

نیمه نخست بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ذوب‌آهن ایران: محمدرشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر (کارت زرد)، علیرضا چراغعلی، محمدرضا عباسی، رضا حبیب‌زاده و امیرارسلان مطهری.

الزوراء عراق: جلال حسن، عباس قاسم، سامال سعید (کارت زرد)، محمد عبدالزهره، حسین جوید، علی رحیم، حسین حکیم، احمد فاضل، جبار کریم (کارت زرد)، مهند عبدالرحیم و علاء عباس.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.