تیم فوتبال پرسپولیس که در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان رفته است، در نیمه نخست این مسابقه به نتیجه تساوی یک - یک رسید.

در این بازی که در ورزشگاه آزادی و به میزبانی پرسپولیس برگزار می‌شود مراد بیکمائف (۵) برای پاختاکور و ماریو بودیمیر (۲۵) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

دقایق ابتدایی این مسابقه با اشتباهات بازیکنان پرسپولیس و بازی هجومی و مالکانه تیمپاختاکور همراه بود و خیلی زود هم به نتیجه رسید.

با اشتباه شجاع خلیل زاده در دقیقه ۵، بازیکنان پاختاکور نزدیک به نقطه کرنر پرسپولیس صاحب توپ شدند. توپ ارسالی با ضربه سر تیم میهمان به تیرک دروازه پرسپولیس خورد و در برگشت توسط بیکمائف به گل تبدیل شد. صحنه ضربه سر مشکوک به خطای بازیکنانپاختاکور و صحنه گل هم مشکوک به آفساید بود ولی داور به نشانه صحیح بودن گل در سوت خود دمید.

شاگردان برانکو در تیم پرسپولیس بعد از دریافت گل به خودشان آمدند. در دقیقه ۸ مهدی ترابی ضربه‌ای به سمت دروازه پاختاکور زد که در یک رفت و برگشت به کرنر رفت. در دقیقه ۱۰ بازهم تیم پاختاکور این فرصت را داشت که روی خروج اشتباه بیرانوند به گل دوم برسد که این موقعیت از دست رفت.

در نهایت این ماریو بودیمیر مهاجم کروات پرسپولیس بود که در دقیقه ۲۵ توانست کار را به تساوی بکشاند.

در وقت‌های تلف شده نیمه نخست یکی از بازیکنان پاختاکور شوت سنگینی به سمت دروازه پرسپولیس زد که با واکنش خوب بیرانوند راهی کرنر شد.

در ادامه تلاش بازیکنان ثمری نداشت تا نیمه نخست با نتیجه تساوی یک - یک تمام شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.