تیم‌های استقلال ایران و الدحیل قطر در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۴۵ در دوحه قطر به مصاف هم رفتند. نیمه نخست این دیدار که در گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان برگزار می‌شد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فوتبال الدحیل این دیدار را از همان ابتدا تهاجمی آغاز کرد و حتی می‌توانست در همان دقایق توسطناکاجیما به گل برسد اما سید مهدی رحمتی مانع از این کار شد. استقلالی‌ها ۳۰ دقیقه ابتدایی با استرس و اشتباهات زیادی بازی می‌کردند که باعث شد الدحیل بسیار خطرناک در نیمه زمین استقلال بازی کند. این اشتباهات حتی باعث شد مهدی بن‌عطیه روی اشتباه رحمتی در دقیقه ۲۴ دروازه استقلال را باز کند اما کمک داور این گل را آفساید و مردود اعلام کرد.

در ادامه استقلال به بازی بازگشتند و چند موقعیت خطرناک ایجاد کردند که حتی فرصت داشتند که توسط پاتوسیبه گل برسند که دروازه‌بان الدحیل مانع از به گل رسیدن شاگردان شفر شد.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، محمد دانشگر، پژمان منتظری، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، آیانداپاتوسی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، داریو.ش شجاعیان و گادوین منشأ.

ترکیب الدحیل: کلود امین، مهدی بن‌عطیه، بسام الراوی، احمد یاسر، لوئیز جونیور، یوسف العربی، ناکاجیما، کریمبوضیاف، ادمیلسون، سلطان حسین و مراد ناجی.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.