امروز روز درختکاری است و باشگاه سایپا هم در حرکتی نمادین به درختکاری پرداخت. علی دایی، سرمربی این باشگاه هم در در مراسم روز درختکاری حضور داشت. او در جمع خبرنگاران درباره روز درختکاری گفت: «صحبت خاصی نمی‌شود انجام داد. مراسم کوچکی بود برای روز درختکاری. انشاالله همه عادت کنیم فضای سبز را خراب نکنیم. نباید فضای سبز را خراب کنیم و وظیفه اصلی ما این است از جنگل‌ها و فضای سبز حفاظت کنیم. علی دایی به زمین تمرین سایپا هم اشاره کرد: «ما دیگر در این زمین تمرین نمی‌کنیم. در این چمن مچ پای بز کوهی پیچ می‌خورد. پای بازیکن فوتبال که دیگر هیج. ما زمین تمرین را عوض کردیم.»

دیدار این هفته سایپا مقابل فولاد خوزستان است. بنابراین دایی باید افشین قطبی قرار بگیرد. همان کسی که جانشین دایی در تیم ملی شد: «من به جای قطبی به تیم ملی رفتم یا قطبی به جای من به تیم ملی آمد؟ این سوال بی‌معنی است. این هفته با فولاد بازی داریم. قطعا هر دو تیم نیز به دنبال برد در این دیدار هستند. تلاش می کنیم با برتری مقابل فولاد به میانه جدول نزدیک شویم و برای این مهم در طول هفته تمرینات خوبی داشتیم. شناخت خوبی نیز از تیم فولاد داریم و برای پیروزی تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.»

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال درباره انتخاب جایگزین کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: «هر چه سریعتر در این خصوص تصمیم گرفته شود به نفع فوتبال ملی است. اما فکر می‌کنم تا به حال نیز با عدم انتخاب سرمربی چیزی را از دست ندادیم. باید اجازه بدهیم فدراسیون فوتبال با دقت سرمربی تیم ملی را انتخاب کند تا سرمربی جدید بتواند به ما کمک کند.» او با اشاره به حرف های که در گذشته درباره انتخاب سرمربی های اروپایی برای تیم ملی زده است اضافه کرد: «با این وضع اقتصادی هزار سال دیگر نمی‌توانیم زیدان و بلان را برای هدایت تیم ملی انتخاب کنیم.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.