سید علیرضا آوایی در جلسه شورای اداری شهرستان فومن با اشاره به اینکه در شرایط جنگ اقتصادی مجموعه دولت نیاز به کمک دارد، گفت: صحبت از چپ و راست مشکلی را حل نمی‌کند، فقط به وحدت درونی داخل نظام آسیب می‌رساند.

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه در جنگ اقتصادی شبکه‌های اجتماعی تنها هدفشان ارایه ناکارآمدی نظام است، گفت: تخریب و فشار دشمن به این دلیل است تا نشان دهند نظام جمهوری اسلامی نمی‌تواند با تکیه بر دین موفق شود.

وی  با بیان اینکه دولت‌ها در زمینه خدمات اجرایی بسیار فعال بوده‌اند و توانسته‌اند در بسیاری از روستاها آب، گاز و برق‌رسانی را به شکل ویژه‌ای انجام دهند، گفت: این دستاورد فقط برای یک دولت در یک برهه زمانی خاص خلاص نمی‌شود.

آوایی با بیان اینکه ما شرمنده مردمی هستیم که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، افزود: مردم عملکرد واقعی مسئولین را پس از انقلاب اسلامی می‌بینند و به این دلیل است که بسیاری از مشکلات را تحمل می‌کنند و در همه عرصه‌ها حضور فعال دارند.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه برخورد با ارباب رجوع توام با نامهربانی است در واقع به باور ارباب رعیتی رسیده ایم، گفت: برخوردهای بد است که مردم را نا امید کرده است‌، در این راستا مسئولین باید ظرفیت خود را بالا ببرند.

آوایی با اشاره به اینکه دولت در دور اول موفق بود که توانست تورم را کنترل کند، گفت: فشار اقتصادی در سال جاری بسیار بوده است‌.

وی با تاکید بر اینکه دشمن می خواست نظام جمهوری اسلامی ایران را با جنگ اقتصادی در سال ۹۷ ساقط کند، گفت: با وحدت کلمه می‌توانیم از این مسیر سخت عبور کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.