در پی انتصاب آیت الله حاج سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضاییه که با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت پذیرفت سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی این انتصاب شایسته را به وی تبریک گفت.

متن پیام تبریک رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی 

با سلام و تحیات

انتصاب جنابعالی به "ریاست قوه قضاییه" با حکم مبارک ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بیانگر لیاقت و شایستگی های آن برادر عزیز است را صمیمانه تبریک عرض می کنم.

بی شک کارآمدی و توانمندی‌های مشهود و مشهور علمی و فقهی، اشراف و تسلط همه جانبه بر جایگاه و نقش خطیر قوه قضائیه در جامعه و نظام اسلامی و برخورداری از تجارب و سوابق ارزنده در دستگاه عدالت، پشتوانه ی مطمئن و نافذ جنابعالی در انجام وظایف و مسئولیت های محوله و تحقق تحول زیبنده گام دوم انقلاب و متناسب با نیازها، پیشرفت ها و تنگناهای این مجموعه که در منظومه انتظارات و سفارشات مقام معظم رهبری بر آن تأکید شده است، خواهد بود .

دوام توفیق، عزت و سربلندی جنابعالی در این سنگر مهم و حساس، تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج)  و تبعیت از نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) را ازدرگاه کبریایی طلب می کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.