مهدی تارتار بعد از شکست  یک بر صفر مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: ماه پر برکت رجب و ولادت امام محمد باقر(ع) را تبریک می‌گویم به سپاهان بابت بردی که به دست آوردند تبریک می‌گویم، به هوادارانشان و امیر قلعه‌نویی که هر جا می‌رود شخصیت خوبش را به تیم تزریق می‌کند و می‌داند در ایران چگونه باید قهرمان شد. 

وی افزود: روی تاکتیک غیر قابل مهار سپاهان در ضربات ایستگاهی گل خوردیم در نیمه دوم بازی خوب پیش می رفت که تعویض اجباری انجام دادیم و اخراج بازیکن ما هم کارمان را تمام کرد و بازی را از دست دادیم. این بازی بازی خوبی برای ما بود و بازیکنان مردانه جنگیدند، با همه مشکلاتی که داریم. یک جوان خوب به نام امیر شعبانی به فوتبال معرفی کردیم که در دفاع وسط خوب بازی کرد.

 

تارتار در مورد اخراج بازیکنش گفت: کارت زرد دومش درست بود اما کارت زرد اولش سختگیرانه بود با این حال بازیکن ما کم تجربگی کرد که اخراج شد و از غیبتش در میانه میدان ضربه خوردیم.

 

سرمربی پارس جنوبی در مورد اینکه سپاهان در حد قهرمانی هست یا نه و شیوه داوری ها در لیگ برتر و اشتباه های زیاد داوران گفت: وقتی هر ۱۶ تیم از داوری گلایه دارند حتما مشکلاتی هست و خود تیم‌ما از داوری خیلی ضربه خورده است. تنها راهش استفاده از کمک داور ویدئویی است این تنها راهش هست هرچقدر هم هزینه دارد مهم نیست از تاج می خواهم این سیستم داوری را پیاده کنند. وقتی یک داور مرتکب اشتباه می شود زحمات یک تیم به هدر می رود.

 

وی افزود: قلعه‌نویی در فوتبال ما بلد است چگونه کار کند و استاد است در این قضیه به او خسته نباشید می گویم هرچقدر از بازی ها بگذرد نتایج در اذهان باقی می مانند نه کیفیت بازی ها.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.