الیاس حضرتی جمعه شب در جمع اعضای حزب اعتماد ملی استان گلستان در گرگان گفت: مجلس در همراهی با دولت این لوایح را تصویب کرد و اکنون تعلل مجمع در تصمیم‌گیری و تصویب آن به صلاح نیست.

قائم مقام حزب اعتماد ملی اظهار داشت: تصویب لوایح اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم، اصلاح قانون مبارزه با پولشویی، پیوستن ایران به کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان‌یافته (پالرمو) و کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم هرگونه بهانه جویی را از دشمن می گیرد.

حضرتی در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به برخی اقدامات دولت انتقاد دارند اما همراهی و حمایت هم دارند، گفت: معتقدم برخی تصمیمات بد دولت موجب آسیب رساندن به مردم شده است.

قائم مقام حزب اعتماد ملی افزود: تعلل در سهمیه بندی و کوپنی کردن مایحتاج ضروری مردم، تاخیر در ساماندهی و مدیریت مصرف سوخت، اخذ مالیات بیشتر از ثروتمندان، نداشتن راهبرد جهت رهایی از اقتصاد نفت محور و تاخیر در وضع سیاست های جامع در حوزه گردشگری و کشاورزی از جمله ضعف های دولت است. اصلاح طلبان اعتراضات صنفی و مطالبات مدنی در چارچوب قانون را حق مردم و احزاب می دانند و بر این عقیده هستند که این مسائل لازمه اصلاح امور و تلاشی برای حرکت کشور در مسیر تحول و پیشرفت است.

وی اظهار داشت: هر چند اصلاح‌طلبان برخی مواقع از تصمیمات ناپخته بخش هایی از نظام ضربه خوردند اما در برابر تحرکاتی که به دنبال براندازی نظام بوده، سکوت نکردند و رویکرد مسئولانه در پیش گرفتند. اصلاح طلبان در موارد اینچنینی با مرزبندی واقعی حمایت مطلق و پشتیبانی بی چون و چرای خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را اعلام کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.