با سلام و احترام

دیروز  رسانه ها بخشهایی از سحنان شما را که قبل از خطبه های نمازجمعه تهران بیان فرموده بودید منتشر کردند.

در بخشی از آن آمده است:"آیا به صلاح ماست که داد و ستد خارجی ما برای آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی آشکار شود؟ ما در حال حاضر از طریق دور زدن تحریم‌ها نفت خود را می‌فروشیم. این جمله را آقای زنگنه وزیر نفت دولت گفته است. اگر این سخن درست است، دولت به همین سخن عضو کابینه اعتنا کند."

شاید اگر از شخصیت و فضایل حضرتعالی شناخت نداشتم لزومی به توضیح نمیدیدم اما از آنجا که جنابعالی را شخصی فاضل، متعهد و با تقوا میدانم و معتقدم مطلبی را برای خوش آمد گروههای سیاسی به زبان نمی آورید بر خود واجب دانستم به عنوان علاقمند به شماتوضیحاتی را ارایه دهم و چنانچه اشتباه می کنم  راهنمایی فرمایید

بدیهی است اگر افرادی که جنابعالی به آنان اطمینان دارید مطالبی را به شما منتقل نمایند که از اساس کذب محض باشد نتیجه ای که از آن اخبار گرفته خواهد شد نتیجه ای نادرست است و در واقع اشکال به اشخاصی است که از حسن اعتماد جنابعالی سوء استفاده کرده و اطلاعات کذب را به عنوان خبر صحیح به شما منتقل نموده اند.

در ده روز گذشته این افراد با الگو گرفتن از گروههای مارکسیستی و التقاطی که معتقدند هدف وسیله را توجیه میکند با نقاب دفاع از انقلاب اخبار کذبی را منتشر ساختند . تا آنجا که مطلعم برخی دوستان  تقاضا کردند مستندات مطالبی که افراد مذکور انتشار داده اند اخذ شود که ظاهرا تا کنون از سوی این افراد بی تقوا هیچ سندی ارائه نشده است. اطمینان دارم جنابعالی فرصت نداشتید این پاسخها را مطالعه فرمایید و الا بر اساس اخبار دروغ نتیجه گیری نمی فرمودید.

این قلم پیش از این و بدنبال اظهارات آقای دهقان نقندر نماینده طرقبه که مدعی شده بود طی۲سال گذشته اطلاعات مالی کشور به خارج منتقل شده ،از مسئولان قضایی خواسته بودم به این اتهام بزرگ رسیدگی کنند که ظاهرا اتفاقات مربوط به انتقال ریاست قوه قضاییه ففرصت را از انها ستانده است.

همچنین آقای پرویز داودی در اظهاراتی کاملا خلاف واقع، فناوری موشکی را به FATF پیوند داد و ضرب المثل "خسن و خسین هرسه فرزندان معاویه اند" را به خاطرها آورد.

 

با دقت در فرمایشات دیروز جنابعالی برایم مسلم شد آن اخبار دروغ در نتیجه گیری جنابعالی کاملا مؤثر بوده و  ارسال اطلاعات مالی پس از تصویب این کنوانسیونها به آمریکا و اروپا محرز شده است!

 

حضرت آقای مصباحی عزیز!با عرض پوزش خدمت جنابعالی عرض میکنم این اخبار کذب محض است و در هیچیک از دو کنوانسیون چنین  تعهدی نیامده است . واقعا به نظر شما تقریبا تمامی کشورهای دنیا که عضویت در این کنوانسیونها را پذیرفته اند متعهد به ارسال اطلاعات تراکنشهای مالی خود به اروپا و آمریکا شده اند؟! آیا روسها، چینیها، ترکها ،سوریها و سایر کشورهایی که بعضا اختلافات سیاسی شدید و حداقل اختلافات تجاری گسترده و در حد جنگ تجاری با یکدیگر دارند متعهد شده اند اطلاعات مالی خود را به اروپا و آمریکا بدهند؟ واقعا آنها این میزان ساده و نادان هستند که چنین تعهداتی بدهند؟

  از جنابعالی خواهش میکنم اگر اظهارات مسؤلان دولتی و مذاکره کنندگان با fatf را قبول ندارید ، ازسفرای کشورهای عضو FATF درتهران مستقیما سؤال بفرمایید.از وزارت خارجه بخواهید ترتیب این ملاقاتها را بدهد. مطمئنا اگر این دیدارها انجام شود و شما واقعیت را بدانید شجاعانه فرمایشات خود را اصلاح خواهید فرمود. اگر چه اصلا بعید نیست افرادی که به شما اطلاعات دروغ داده اند بگویند کنوانسیون آنها با ما فرق دارد!

 

استاد عزیز دفاع از کرامت و شخصیت جنابعالی بر بنده و همه دوست داران انقلاب واجب است. لطفا در اظهارات مشاورین و معتمدین خود دقت فرمایید و اجازه ندهید آنان برای رسیدن به اغراض سیاسی خود از اعتبار و شخصیت جنابعالی هزینه نمایند.

در پایان این آمادگی را دارم در هر مکان و زمانی که تمایل داشته باشید، با حضور رسانه ها در باره فرمایشات دیروزتان، به گفت وگو بنشینم. شاید لازم باشد افرادی را که به شما اطلاعات کذب و نادرست می دهند، با اسم و رسم معرفی کنم!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.