در پیام فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جدید قوه قضائیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند

آیت الله سید ابراهیم رئیسی

با سلام و آرزوی توفیق

نقش آفرینی قوه قضائیه در تعیین سرنوشت کشور، همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است، که در رهنمودهای خود قوه قضائیه را برای ارتقای امنیت عمومی و عدالت محوری و پاسخگویی به مطالبات بحق مردمی مورد خطاب قرار داده و اختیارات لازم را به رؤسای سه قوا تفویض فرموده اند.

مبرهن است که این انتصاب شایسته رهبری با پشتوانه ارزشمند سوابق علمی و فقهی حضرتعالی صورت گرفته و بی تردید موجب ارتقای بیش از پیش عدالت اجتماعی و تحقق منویات مقام معظم رهبری و پاسخگویی به مطالبات مردمی در راستای نهادینه کردن عدالت در ارکان جامعه خواهد شد.

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تبریک انتصاب حضرتعالی در جایگاه ریاست قوه قضائیه کشور، ضمن آرزوی موفقیت، اعلام می‌کند، در راستای تحقق اهداف متعالی قوه قضائیه در کنار قوای دیگر با وحدت و هم افزایی می‌کوشیم تا در گام دوم انقلاب با محوریت عدالت از تمام ظرفیت‌های قانونگذاری برای همکاری با قوه قضائیه بهره برداری نمائیم.

از درگاه خداوند سبحان برای حضرتعالی آرزوی توفیق روزافزون برای احیای ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آرمانهای شهدا و منویات مقام معظم رهبری و پاسخگویی به مطالبات بحق ملت بزرگ و سرافراز ایران در راستای ایجاد عدالت و شفافیت را مسالت می‌نمائیم.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.