متن پیام محمدرضا عارف به حجت‌الاسلام رئیسی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی

ریاست محترم قوه قضاییه

سلام علیکم

انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت ریاست قوه قضاییه را صمیمانه تبریک می‌گویم و برایتان از خدای بزرگ آرزوی توفیق و دست‌یابی به اهداف عالیه نطام جمهوری اسلامی  را در این قوه مهم و تاثیرگذار دارم.

مسئولیت خطیر ریاست قوه قضاییه که باید پناهگاه و مامن مظلومان باشد می‌طلبد که از تمامی ظرفیت‌ها و دانش حقوقی حقوقدانان برجسته و نخبگان این بخش استفاده شود. در دهه پنجم انقلاب اسلامی دستگاه قضایی  باید در جایگاهی قرار گیرد که ملجاء همه شهروندان عزیز کشورمان باشد. امید است با تلاش جنابعالی و  بهره‌گیری از تجارب طولانی خود در قوه قضاییه و استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) بخصوص فرمان هشت ماده‌ای ایشان، قوه قضاییه در طراز نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

در شرایط فعلی کشور  وحدت و یکپارچگی مسئولان و تقویت روحیه برادری‌های اوایل انقلاب و گفت‌وگوی ملی رمز موفقیت نظام اسلامی می‌باشد و در این بین قوه قضاییه نقش مهمی می‌تواند ایفا کند.

لازم  می‌دانم از تلاش‌های حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی، تقدیر نموده و توفیقات ایشان را در مسئولیت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از خداوند بزرگ مسألت کنم.

موفق و پیروز باشید.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.