کمال تبریزی در واکنش به سخنان مرتضی میرباقری در اینستاگرام نوشت: «امروز آقای میرباقری معاونت سیما بر اساس اطلاعات غلطی که به ایشان رسیده است مزاح نمودند و در مورد سطح کیفی سریال «الف ویژه» اظهار نظر کردند که باید در پاسخ گفت که اشتباه به عرض تان رسانده اند و کیفیت دویست دقیقه سریال ساخته شده با توجه به میزان بودجه و ضرب الاجلی که با فشار بسیار بر سر گروه سازنده برای آماده شدن پروژه جهت پخش در ماه رمضان بود ، نه تنها از سطح استاندارد برنامه های تلویزیونی رایج در سیما بالا و بالاتر و بلکه کار گروه بازیگران خوب صحنه تئاتر در آن کاملا آشکار و درخور توجه است.

هرچند که هنوز شهرتی درمیان مخاطبین کسب نکرده اند اما نتیجه هنرشان در آینده ای نزدیک دیده خواهد شد به ویژه اینکه با حضور هنرمندانی همچون حسین محجوب ، نادر فلاح ، فریبا متخصص و ... همراه شده است.

جناب آقای میرباقری علت تعطیلی پروژه الف ویژه من هستم که به دلیل عدم پرداخت حق الزحمه عوامل پروژه از سوی سازمان و تاخیر ناعادلانه در پرداخت اقساط ، ادامه فیلمبرداری را متوقف کردم چرا که این روش در سازمان به امری عادی تبدیل شده و متاسفانه تلاش شبانه روزی افراد زحمتکش گروه سازنده نادیده گرفته می شود !

بد نیست قبل از هر اظهار نظری در هر موردی اطلاعات بی قصد و غرض را از آنان که از نزدیک دست بر آتش دارند، جویا شوید! عزت زیاد.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.