عبدالامیر خنیفر در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص خبر منتشر شده درباره تراشیده شدن سر دانش‌آموزان یک مدرسه در شوش، اظهار کرد: این مدرسه در روستای سخی از توابع شوش قرار دارد و دارای ۴۵ دانش‌آموز دختر و پسر پایه اول تا ششم ابتدایی است.

وی افزود: این روستا در نزدیکی مناطق دامی است و دام‌هایی مانند گاومیش، گوسفند و گاو در آن منطقه زیاد است و منطقه آلوده به شپش است.

مدیر آموزش و پرورش شوش گفت: مدیر مدرسه بارها به دانش‌آموزان تذکر داده بود که موهای خود را تمیز کنند و شامپو نیز در کیف آن‌ها گذاشته است، در نهایت مدیر جلوی موهای دو سه نفر را کوتاه کرده است تا سایر دانش‌آموزان موهای‌شان را کوتاه کنند. در حال حاضر نیز همه دانش‌آموزان موهای خود را کوتاه کرده‌اند.

خنیفر تصریح کرد: این اتفاق چهارشنبه هفته گذشته رخ داده است. مدیر یا کادر مدرسه اجازه چنین کاری ندارند. این کار اشتباه مدیر بوده است. مدیر مدرسه نیز دعوت شده است و به او تذکرهای لازم را داده‌ایم و پرونده این مدیر نیز به اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان ارجاع داده شده است.

وی تاکید کرد: امروز در این مدرسه حضور پیدا کردیم. عکسی که همراه خبر منتشر شده در فضای مجازی است، واقعی نیست و اصلاً صحت ندارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.