محمدحسین وطنی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: دیروز شنبه ۱۸ اسفند، ریزش بهمن در روستای ولایت‌رود از روستاهای جاده چالوس باعث مفقود شدن یک نفر شد.

وطنی افزود: پس از این حادثه سه تیم امداد و نجات به همراه سگ‌های زنده‌یاب به منطقه اعزام و عملیات جست و جو را آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: با ادامه جست و جو توسط تیم‌های امدادی به همراه مردم منطقه، متأسفانه امروز جسد فرد مفقود شده که یک جوان ۲۷ ساله و تبعه کشور افغانستان بود پیدا شد.

منصور رحمانیان، مدیرکل هواشناسی البرز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از جوی پایدار طی امروز، فردا و پس فردا (۱۹، ۲۰ و ۲۱ اسفند) در استان است که پیامد آن آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات افزایش ابر و غبار محلی خواهد بود.

رحمانیان افزود: بر این اساس آسمان استان برای فردا نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی و در ارتفاعات مه رقیق پیش‌بینی می‌شود؛ کمینه و بیشینه دما هم بین دو تا ۱۲ درجه سانتیگراد متغیر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در روز سه‌شنبه هم آسمان البرز صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در ارتفاعات یخبندان صبحگاهی با مه رقیق خواهد بود و دما در پایین‌ترین میزان به سه و در بیشترین میزان به ۱۵ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

رحمانیان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته دیزین با منفی ۱۰ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان بوده است، بیشترین دما هم ۱۲ درجه سانتیگراد و در نظرآباد به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به افزایش تقریبی دما، نسبت به ریزش سنگ و سقوط بهمن در جاده‌های کوهستانی استان به ویژه محور کرج - چالوس هشدار داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.