تیم‌های استقلال ایران و العین امارات فردا (سه‌شنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. خوان کارلوس گاریدو، سرمربی العین امارات در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: نظر من این است که بازی مهمی و در موقعیت مهمی پیش روی داریم. در استادیوم بزرگی که اتمسفر خوبی دارد بازی خواهیم داشت. بازی در چنین اتمسفر خوب است و آدم دوست دارد در چنین اتمسفری بازی کند.

او درباره اخباری که مبنی بر اختلافش با کاریو، توضیح داد: اگر در اخبار شایعاتی مبنی بر اختلاف من و کاریو است، قطعاً نباید درست باشد. آن‌ها فقط مصدوم هستند و مشکلی با هم نداریم.

سرمربی العین درباره شروع توأم با شکست این تیم در لیگ قهرمانان مقابل الهلال عربستان، گفت: ما برای رسیدن به بالاترین رتبه آماده‌ایم. در بازی اول خوب جنگیدیم اما سه امتیاز به تیم حریف رسید. حالا دومین بازی‌مان است و هدفمند هستیم. آمدیم بجنگیم تا به مرحله بعدی برسیم.

گاریدو درباره نبود چهار بازیکن تیمش در بازی مقابل استقلال، بیان کرد: آن‌هایی که در ایران هستند باید خودشان را نشان دهند. فرقی نمی‌کند چه بازیکنی به ایران آمده، همه می‌خواهند بازی کنند. ما آمدیم که ببریم و تا آخر فصل خودمان را نشان دهیم. بازیکنانی که می‌توانند خودشان را نشان می‌دهند و کسانی که نیستند، تقصیر ما نیست. امیدوارم بهترین بازی از تیم ما دیده شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.