احمد امیرآبادی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس متن بیانیه ۲۶۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در تشکر از مقام معظم رهبری را به شرح زیر قرائت کرد:

«محضر مبارک حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی

قوه قضاییه دارای ارزش، احترام و جایگاه والایی در نظام اسلامی و جامعه بشری است. اعتباری که شهید مظلوم حضرت آیت‌الله دکتر بهشتی اولین مسؤول دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران با اهداء خون پاکش، تضمین کرد. شهدای متعددی در قوه قضاییه در راه قسط و عدل جانشان را نثار کردند تا آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان آورند.

انتصاب شایسته حضرت آیت‌الله رییسی در جایگاه ریاست قوه عدلیه با تدبیر حکیمانه حضرتعالی، امید و شعف را به جامعه گسیل داشت. ایشان دارای شخصیتی وزین، مردم‌دار، انقلابی و ساده زیست بوده و شناخت کامل و حسن سابقه در قوه قضاییه، کمک شایان توجهی در پیشبرد امور خواهد داشت.

توصیه‌های اثربخش حضرتعالی که نشان از درایت و عمق شناخت معظم‌له از مسائل، تنگناها و ظرفیت‌های قوه قضاییه است، در صورت اجرای دقیق و کامل می‌تواند راهگشای مشکلات جامعه باشد. این توصیه‌های مترقی در تدوین و اجرای سند تحول قوه قضاییه باید به عنوان اصول اولیه مدنظر قرار گیرد.

در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب از رییس جدید قوه قضاییه انتظار داریم از ظرفیتهای جوانان نخبه، متعهد و مومن به نظام و انقلاب استفاده کرده و برای ریشه‌کنی کامل فساد از جامعه تلاش قاطعانه کنند. جا دارد از مساعی و خدمات حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی که از شخصیتهای ارزنده نظام هستند قدردانی کرده و برای ایشان در مسؤولیت جدید آرزوی توفیق مسئلت کنیم. سلامتی و دوام عمر حضرتعالی و شادی روح حضرت امام(رضی) را از درگاه ایزد منان خواستاریم.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.