علی پهلوان (خواننده، آهنگساز و یکی از اعضای اصلی گروه «آرین») به تازگی در مسابقه‌ بین‌المللی آهنگسازی سال ۲۰۱۸ از بین نوزده‌هزار اثر، به مرحله نهایی راه یافته است. نکته قابل توجه این است که به‌طور معمول تنها ۲درصد از آهنگ‌های شرکت کننده در این مسابقه به مرحله فینال می‌رسند.

در مرحله نهایی این مسابقه جهانی و بین‌‌المللی، داوران ترکیبی از هنرمندان و مدیران موسیقی هستند و در بخش دیگری از مسابقه، تمام آثاری که به مرحله‌ نهایی رسیده‌اند روی سایت اصلی این رقابت بین‌المللی به آدرس songwritingcompetition.com قرار گرفته و به رأی عمومی گذاشته می‌شوند، در این میان آهنگی که رأی بیشتری داشته باشد، برنده‌ بخش «صدای مردم» خواهد شد که برندگان این مسابقه در نیمه ماه آوریل سال جاری میلادی معرفی خواهند شد.

علی پهلوان که عضو انجمن حقوق‌ آثار شنیداری و نمایشی استرالیا است، از طریق این انجمن در جریان این مسابقه قرار گرفته و تک آهنگ «ناب» را برای شرکت در بخش آثار غیرانگلیسی مسابقه ارائه داده است. او در شبکه‌های اجتماعی و صفحات شخص‌اش از طرفداران خواسته به آهنگش رأی بدهند. این قطعه، مرداد ماه امسال توسط شرکت ترانه‌شرقی با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.

قطعه «ناب» با شعر، آهنگ و صدای علی پهلوان، در مسابقه‌ آهنگسازی دیگری نیز با نام «Music City SongStar» از بین هزاران شرکت کننده به مرحله‌ نیمه‌نهایی راه یافته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.