علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مشروح تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.

سعیدی به رییس جمهور: ضرورت تجدید نظر در سیاست‌های اعلامی سازمان برنامه و بودجه درخصوص نسبت تاثیرگذاری و تقسیم سهم آلایندگی موضوع جزء ۳ بند ب ماده ۶ قانون برنامه ششم توسعه. فرمول اعلام شده باعث ضرر و زیان برای مناطق دارای صنایع آلاینده زیاد شده است.

کرم‌پور به رییس‌جمهور: در توزیع و تخصیص اعتبارات پروژه‌های ملی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام و توجه به اولویتهای مناطق چرا استان فارس فراموش شده است؟

عباسی به وزیر صنعت: دستور رسیدگی فوری در خصوص فعالیت کارخانه سیمان دیلمان

بهمنی به وزیر راه: حدود ۱۰۰ متر پل نظرآباد به مدت یک سال نیمه کاره رها شده که موجب تلفات، تصادفات و مرگ و میر شده است.

حاجی به وزیر اقتصاد: ضرورت رسیدگی به وضعیت نابسامان مدیریت بیمه ایران و جلوگیری از انباشت زیان رو به رشد این شرکت. به وزیر جهادکشاورزی: به چه دلیل شرکت پشتیبانی دام، گوشت گرم متناسب با جمعیت شهرستانها توزیع نمی‌کند؟

کبیری به وزیر صعت: چرا اقدامی جدی برای جلوگیری از آلودگی‌های معدنکاری شهرستان چایپاره انجام نمی‌شود؟ به وزیر آموزش و پرورش: اقدام جدی و عملی برای پرداخت حق قراردادی‌ها و مطالبات فرهنگیان انجام دهید. به وزیر نیرو: اجرای مصوبه حق مناطق عملیاتی برای کارکنان آبفای شهری و روستایی خوی و چایپاره. به وزیر اقتصاد: تعلل و عدم اجرای اقدام جدی بانکها برای اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی

وقفچی به وزیر ارتباطات: تسریع در تعیین تکلیف وضعیت نابسامان تلفن‌های ثابت و همراه و شبکه‌های اینترنتی زنجان و طارم

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.