موندو دپورتیوو نوشت، کریستیانو رونالدو در یک مصاحبه درباره وضعیت خود، رئال مادرید و لیگ ایتالیا صحبت کرد. مهاجم یوونتوس گفت: نه برای اسپانیا و نه برای پرتغال دلم تنگ شده است. کاملاً آشکار است دوستان زیادی را ترک کردم و از باشگاه بزرگی (رئال مادرید) جدا شدم. باشگاه، دوستان و افرادی را ترک کردم که لطف زیادی به من داشتند. با این حال دلم نه برای اسپانیا و نه رئال مادرید تنگ شده است چون در یوونتوس همه آنها را دارم. به همین خاطر برایم سخت نبود. همه چیز خیلی فشرده، جذاب، متفاوت بود چون من خیلی خوب سازگار می‌شوم و از بودن در یوونتوس خشنودم.

ستاره پرتغالی در ادامه اظهار کرد: به نظرم علمکرد باشگاه خیلی خوب و مثبت بوده است. در لیگ همچنان بدون شکست هستیم و هیچ بازی را از دست ندادیم. این هوشمندانه است و ما همه شرایط را برای قهرمانی داریم. هنوز به پایان خیلی باقی مانده است اما برتری زیادی داریم و اگر به همین روند ادامه دهیم بدون شک قهرمان خواهیم بود.

رونالدو در پایان گفت: در عربستان فاتح سوپرجام ایتالیا شدیم. این نخستین جام من در یوونتوس بود. یک نکته مثبت از لحاظ فردی است. احساس می‌کنم با لیگ ایتالیا سازگار شدم. برای من رقابت‌های سختی است، به خصوص برای مهاجم‌ها. سطح این لیگ بالاست. فکر نمی‌کردم این چنین باشد. خانواده و فرزندانم از بودن در اینجا خشنود هستند. به همین خاطر همه چیز مثبت است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.