از هواداران استقلال تشکر می‌کنم که همیشه کنار ما هستند. آن‌ها از کیلومترها دورتر برای این بازی به تهران آمدند.

وی با تمجید از بازی تیمش در این دیدار، یادآور شد: تاکنون استقلال را به خوبی نیمه دوم بازی با العین ندیده بودم.

سرمربی آلمانی استقلال تاکید کرد: موقعیت خوبی و زیادی را خلق کردیم. بعد از دریافت گل، نیاز به یک پاس گل خوب داشتیم.

او با بیان اینکه گل تیمش به العین با اشتباه داور مردود اعلام شده، گفت: فکر می‌کنم گل ما آفساید نبود و تصمیم گیری برای کمک داور سخت بود. در نیمه نخست مشکلاتی داشتیم و مانند انتظار خودمان عمل نکردیم. ولی در نیمه دوم فوتبال خوبی ارائه کردیم. برای بازی با الهلال و الدحیل نگران نیستیم. اگر مانند نیمه دوم بازی با العین عمل کنیم، مشکلی نخواهیم داشتیم و شانس صعود داریم.

وینفرد شفر خاطرنشان کرد: وقتی تیم حریف به خوبی ما را تحت فشار قرار می‌دهد، نباید در وسط زمین پاس‌های کوتاه بدهیم باید پاس‌های خودمان را مستقیماً به مهاجمان برسانیم. به همین دلیل در نیمه اول توپ‌های زیادی را از دست دادیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم منشا، اسماعیلی و ایسما بیشتر در حملات شرکت کردند. حرکت کردند و توپ به آنها می‌رسید. ما خوب پاس کاری کردیم و موقعیت زیادی ساختیم. موضوع مهم حرف شنوی بازیکنان بود که خواسته‌های ما را اجرا کردند و در نهایت موقعیت‌های زیادی در این بازی داشتیم.

سرمربی استقلال با بیان اینکه اگر مربی استقلال نبود، می‌گفت چه بازی فوق العاده‌ای را دیده است، افزود: ما روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. فوتبال همین است و مانند پلی استیشن نیست. از نتیجه راضی نیستم ولی از اینکه نشان دادیم همه برای یک نفر و یک نفر برای همه تلاش می‌کند، خوشحال هستم. تیم ما وابسته به سوپراستارها نیست. ما رویحه تیمی خوبی داریم و باشگاه باید از این تیم خوشحال باشد.

شفر در واکنش به اینکه چرا تیمش علی‌رغم نمایس خوب در آسیا، نمی‌تواند در این رقابت‌ها به برد برسد، تاکید کرد: اینکه به بازی خوب تیم اشاره کردید، باعث خوشحالی است. با این وجود مقابل الدحیل می‌توانستیم بهتر باشیم. در برابر العین و قبل از رسیدن به گل، باقری و منشا موقعیت‌های گل خوبی داشتند. امروز خوب بودیم و می‌توانستیم برنده باشیم. با این حال برای بازی‌های بعدی آماده می‌شویم.

وی ادامه داد: شاید ایسما و وریا مشکلاتی داشته باشند. امیدوارم بازیکنان نیمکت نشین مانند میلاد زکی‌پور بدانند به آنها نیاز داریم.او در چند بازی غایب بود و بازی نکرد اما امروز عملکرد خوبی داشت.

شفر همچنین اظهار کرد: یک بازی در لیگ‌برتر داریم، سپس در تعطیلات بازی داریم و بعد برای آسیا آماده می‌شویم. ۴ روز بعد یک بازی مهم داریم و من همواره می‌شنوم باید ببریم و برنده باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.