در این مراسم که با حضور امدادگران و بخشی از لجستیک سایپا برگزار شد، بهزاد پناهی مدیرعامل شرکت سایپا یدک گفت: وظیفه ما در تعطیلات نوروز، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان گروه سایپا در سفر‌های نوروزی است بر همین اساس با توجه به حجم سفر‌ها، تمام پایگاه‌ها و واحد‌های امدادی در جاده‌های سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهند بود.

وی ادامه داد: شبکه خدمات پس از فروش سایپا با تمام توان در تلاش است بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسافران نوروزی ارائه کند.

پناهی افزود: در طرح امداد و خدمات نوروزی ۹۸ سایپا، ۱۱ دفتر منطقه‌ای و ۲۰ انجمن صنفی نمایندگی‌ها وظیفه کنترل و نظارت بر عملکرد نمایندگی‌ها و واحد‌های امدادی را بر عهده دارند و بیش از ۶ هزار نفر از پرسنل گروه سایپا وظیفه خدمات رسانی به مشتریتن گروه سایپا را بر عهده دارند.

وی در خصوص نحوه امداد رسانی به دارندگان خودروهای این مجموعه گفت: مشتریان گروه خودروسازی سایپا در صورت بروز مشکل در حین سفر، می‌توانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند و از سپردن خودروی خود به امداد خودرو‌های متفرقه پرهیز کنند تا متحمل هزینه‌های گزاف و صدمات ناشی از تعمیرات غیر استاندارد نشوند.

پناهی تاکید کرد: تمامی هزینه‌های راه اندازی خودرو‌هایی که کمتر از پنج سال عمر دارند در این طرح رایگان است و مسافرین تنها در صورتی که قطعه‌ای مصرفی در خودروی آن‌ها تعویض شود باید هزینه قطعه را پرداخت کنند.

طرح خدمت و امداد نوروزی ۹۸ گروه خودروسازی سایپا از ۲۵ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۷ فروردین ۹۸ در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.