در حالی سپیدرود به مصاف پرسپولیس می رود که دیگر خبری از حضور علی کریمی نیست. برانکو در چهار مصاف قبلی خود برابر سپیدرود یک مرتبه با نظر محمدی روبه رو شده  و در سه بازی دیگر به مصاف علی کریمی رفته است که در تمامی آن ها برنده بوده است.

 

نباید فراموش کرد یکی از این دیدارها در چارچوب جام حذفی برگزار شده و موجب حذف شاگردان جادوگر شد:

پرسپولیس ۱– ۰ سپیدرود / برانکو – نظر محمدی

پرسپولیس ۳ – ۰  / برانکو – کریمی

پرسپولیس ۱- ۰ سپیدرود / برانکو – کریمی (گلزن آدام همتی)

سپیدرود ۰ – ۱ پرسپولیس / کریمی - برانکو ( گلزن سعید کریمی _جام حذفی)

 

پایان رابطه خوب با هواداران پرسپولیس با مربی سپیدرود

زمانی که کریمی هدایت سپیدرود را برعهده داشت هواداران پرسپولیس به طور ویژه ای کریمی را تشویق می کردند و رابطه خوبی با نیمکت حریف داشتند . حالا اما دست نشان سکان کشتی به گِل نشسته رشتی ها را به دست گرفته است و بعید به نظر می رسد دیگر اشتیاقی بین هواداران سرخ با نیمکت سرخ باشد.

تقابل نورمحمدی و صادقی با پرسپولیس

از میان بازیکنان سپیدرود، نورمحمدی و صادقی سابقه حضور در پرسپولیس را داشته اند. این بازیکنان اگر با تشخیص دست نشان  در ترکیب تیم خود قرار بگیرند انگیزه های زیادی برابر پرسپولیس دارند. علاوه بر این صادقیان هم می توانستند با لباس سپیدرود در این بازی حاضر باشند که به دلیل خروج کریمی، ترجیح داد با رشتی ها قطع همکاری کنند. حمید طاهرخانی هم در اردوی تیم ملی امید حاضر است.

 

دست نشان به دنبال تکرار خاطره استقلال

با وجود اینکه دست نشان سرمربی جدید رشتی ها با نتایج نه چندان خوب از مس کرمان لیگ اولی کنار گذاشته شد اما همین مربی در کارنامه خود پیروزی برابر استقلال را در لیگ برتر ثبت کرده است. در شرایط نامناسب سپیدرود تساوی برای دست نشان کمتر از پیروزی نیست ضمن اینکه می تواند رابطه او با سکوهای ناراضی رشت را کمی با او همراه کند. از طرف دیگر پرسپولیس برانکو در آسیا نتوانسته نتایج دلخواه را کسب کند بنابراین هر نتیجه ای به جز پیروزی، برای شاگردان برانکو سم مهلکی در کورس قهرمانی است.

خوش شانسی جوانان پرسپولیس

در دو تقابل قبلی پرسپولیس و سپیدرود بازیکنانی گلزنی کرده اند که کمتر کسی از آنها انتظار این کار را داشته است. آدام همتی و سعید کریمی در قامت فرشته های نجاتی ظاهر شدند که  تساوی تلخ را به بردی شیرین برای شاگردان برانکو تبدیل کرده اند. 

شش غایب برانکو

در این مسابقه بیرانوند،بودیمیر، مصلح، انصاری، ماهینی به دلیل مصدومیت و محمد امین اسدی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید این دیدار را از دست دادند. از این بین غیب بیرانوند کمی بیشتر از دیگران ذهن سرمربی کروات پرسپولیس را به خود مشغول می کند. آیا رادوشوویچ جانشین مناسبی برای بیرانوند خواهد بود؟ 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.