روسیا الیوم گزارش داد، بنی گانتس، رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و رهبر ائتلاف "آبی و سفید"، یکی از رقبای قوی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم در انتخابات نهم آوریل در کنفرانس مطبوعاتی در واکنش به هک گوشی شخصی خود گفت که هیچ‌گونه مورد امنیتی در این گوشی وجود ندارد که برای تهدید و باج‌خواهی از وی استفاده شود.

گانتس این اقدام را یک رفتار "بچگانه" و "غیر اخلاقی" خواند.

وی ضمن رد احتمالات مطرح شده مبنی بر وجود هرگونه مکالمات صمیمی و تصاویر در گوشی همراه خود تاکید کرد که این اخبار تنها یک داستان سیاسی ساختگی و خیالی است.

در همین راستا، ائتلاف آبی و سفید نیز با صدور بیانیه‌ای احتمال داد که نتانیاهو در انتشار اخبار هک گوشی گانتس دست داشته باشد.

در این بیانیه آمده است: اظهارات منابع نزدیک به نتانیاهو و دروغ پردازی‌های گسترده ثابت می‌کند که چه کسی و به چه منظوری پشت انتشار این اخبار است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی پنجشنبه مدعی شد، سرویس‌ اطلاعات داخلی اسرائیل (شاباک) به بنی گانتس اطلاع داده که ایران گوشی همراه وی را هک کرده و به تمامی اطلاعات آن دست یافته است.

این اخبار در حالی منتشر شده است که گانتس قوی‌ترین رقیب نتانیاهو در انتخابات آتی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) به شمار می‌رود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.