مهدی تاج بعد از پایان مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان خوزستان در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: هیچ کسی به ما برای انتخاب سرمربی تیم ملی توصیه تعجیل نکرده است. ما فیفا دی اول را در اختیار لیگ گذاشتیم و فیفا دی دوم را حتما شرکت خواهیم کرد. ما از ابتدا هم اعلام کردیم که سرمربی تیم ملی به فیفا دی اول یعنی فروردین ماه نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه انتخاب سرمربی تیم ملی دیر نشده است افزود: ما حتی اگر سرمربی تیم ملی را انتخاب می‌کردیم تلاش این بود که فیفا دی فروردین را به سازمان لیگ بدهیم که آنها فشردگی بازی ها را کم کند چون واقعا من بر این باور هستم که تیم های ما متضرر می‌شوند چون نمی‌توانند ۳ روز ۳ روز بازی برگزار کنند.

رئیس فدراسیون در خصوص شایعاتی که پیرامون برگزاری جام حذفی در ورزشگاه فولاد آرنا مطرح شده است گفت: اگر قرار است بازی در خرمشهر برگزار شود که می‌شود ولی اگر قرار باشد در خرمشهر برگزار نشود سازمان لیگ تصمیم می‌گیرد که کجا بازی برگزار شود. اگر زمین آماده نیست و یا استفاده غیر از آن زمین می‌شود حرف دیگری است. باشگاه ها هم می‌پذیرفتند در گرمای بی حد خوزستان بازی کنند ولی اگر قرار باشد بازی در خرمشهر که به مناسبت آزادسازی این شهر در اینجا  انجام می‌شد برگزار نشود دلیلی ندارد بازی دوباره در این گرمای خوزستان انجام شود.

وی در خصوص اینکه پس با این شرایط بازی در خوزستان برگزار نمی‌شود گفت: اگر زمین خرمشهر را آماده نکنند دلیل ندارد بازی در این گرما برگزار شود. در آن صورت دوباره باید دنبال زمینی مثلا در دزفول بگردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.