چندی پیش گفتگویی با حمید گودرزی داشتیم و او اعلام کرد که مجری ویژه‌برنامه نوروزی تحویل سال شبکه آموزش خواهد بود. امروز این حضور در گزارش معاونت سیما هم تکرار شد؛ اما محمدحسین رضوی در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که برنامه «نوبهار» ویژه برنامه تحویل سال شبکه آموزش به دلیل مشکلات مالی متوقف شد و برنامه زنده‌ای روی آنتن نخواهند داشت. به همین خاطر حمید گودرزی هم که قرار بود مجری این برنامه باشد به توصیه «بهار جان» شبکه پنج، اجرای این برنامه را عهده‌دار شد.

فرشید آقایی مدیرتولید ویژه برنامه تحویل سال شبکه پنج خبر اجرای حمید گودرزی را تأیید کرد و گفت: «بهار جان» از بیست و هفتم اسفندماه به مدت سه شب روی آنتن می‌رود و تیتراژ این برنامه را هم محسن چاوشی خوانده است. در این برنامه از چهره‌ها و شخصیت‌های فرهنگی و هنری دعوت کرده‌ایم و آیتم‌ها و دکور متفاوتی را هم مخاطب خواهد دید. البته در کنار حمید گودرزی، هیراد حاتمی هم به عنوان مجری حضور دارد. بیست و هفتم اسفندماه ساعت ۲۲ به مدت ۶۰ دقیقه، بیست و هشتم حدوداً دو ساعت از ساعت ۲۰ و بیست و نهم از ساعت ۱۶ تا سی دقیقه بعد از تحویل سال روی آنتن خواهیم بود.

وی با اشاره به ۱۵ قسمت دیگر ویژه‌برنامه نوروزی شبکه پنج سیما، تأکید کرد: در ویژه‌برنامه شب فیروزه‌ای که به مدت ۱۵ قسمت روی آنتن خواهیم بود مردم بدون مانعی می‌توانند به برج میلاد محل لوکیشن این برنامه بیایند و از کنسرت زنده، گفتگوی هنرمندان و آیتم‌های تقلید صدا و ... بهره ببرند؛ ساعت ۲۱:۲۵ دقیقه به مدت ۷۵ دقیقه روی آنتن می‌رویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.