به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت سکه بهار آزادی امروز با ۴۰۰۰ تومان کاهش، ۴,۳۹۰,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد و نود هزار) تومان شد.

قیمت طلا، سکه و دلار در بازار

 

قیمت دلار در بازار تهران امروز

قیمت دلار در بازار امروز غیررسمی امروز تهران، برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، به طوری که دلار در بازار امروز تهران، که روز قبل تا 13,030 (سیزده هزار و سی ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه 27 اسفند 1397 مصادف با 18 مارچ 2019 - با رشد 0.98 درصدی به 13,160 (سیزده هزار و یکصد و شصت ) تومان رسید.

قیمت دلار صرافی

قیمت دلار، امروز به ۱۲,۸۹۱ (دوازده هزار و هشتصد و نود و یک ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۶ درصدی داشت.

قیمت یورو امروز

قیمت یورو امروز با افزایش ۰.۰۲ درصدی، از ۱۴,۷۹۴ (چهارده هزار و هفتصد و نود و چهار ) تومان به ۱۴,۷۹۷ (چهارده هزار و هفتصد و نود و هفت ) تومان رسید.

قیمت سایر ارزها

قیمت پوند، امروز به ۱۷,۰۶۸ (هفده هزار و شصت و هشت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۴۲ درصدی داشته است.

قیمت درهم ۳,۵۱۱ (سه هزار و پانصد و یازده) تومان، لیر ترکیه ۲,۳۶۱ (دو هزار و سیصد و شصت و یک) تومان، رینگیت مالزی ۳,۱۶۴ (سه هزار و یکصد و شصت و چهار) تومان، بات تایلند ۴۰۷ (چهارصد و هفت ) تومان و لاری گرجستان ۴,۷۹۳ (چهار هزار و هفتصد و نود و سه ) تومان شد.

 

آخرین قیمت اونس طلا

قیمت هر اونس طلا امروز برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، به طوری که هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱,۳۰۲ (یک هزار و سیصد و دو ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ مصادف با ۱۸ مارچ ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۲ درصدی به ۱,۳۰۵ (یک هزار و سیصد و پنج ) دلار رسید.

آخرین قیمت گرم طلا ۱۸ عیار و ۲۴ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۱۶,۰۲۰ (چهارصد و شانزده هزار و بیست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲ درصدی داشت و قیمت هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۰.۱۱ درصدی، از ۵۵۴,۰۷۰ (پانصد و پنجاه و چهار هزار و هفتاد ) تومان به ۵۵۴,۶۹۰ (پانصد و پنجاه و چهار هزار و ششصد و نود ) تومان رسید.

 

قیمت سکه بهار آزادی و امامی

قیما سکه بهار آزادی امروز مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، به طوری که سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۴,۳۹۴,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد و نود و چهار هزار) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ مصادف با ۱۸ مارچ ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۰۹ درصدی به ۴,۳۹۰,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد و نود هزار) تومان رسید.

قیمت سکه امامی، امروز به ۴,۶۱۶,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و شانزده هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۳۸ درصدی داشت.

آخرین قیمت نیم سکه و ربع سکه

قیمت نیم سکه امروز با کاهش ۴.۰۸ درصدی، از ۲,۵۴۹,۰۰۰ (دو میلیون و پانصد و چهل و نه هزار) تومان به ۲,۴۴۹,۰۰۰ (دو میلیون و چهارصد و چهل و نه هزار) تومان رسید قیمت ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۳۰۰۰۰ تومان کاهش، ۱,۵۹۷,۰۰۰ (یک میلیون و پانصد و نود و هفت هزار) تومان شد.

آخرین قیمت سکه گرمی

در بازار امروز قیمت هر سکه گرمی نسبت به روز قبل ، با ۱۰۰۰۰ تومان کاهش، ۸۴۸,۰۰۰ (هشتصد و چهل و هشت هزار) تومان شد.

آخرین قیمت مثقال طلا

قیمت هر مثقال طلا امروز با افزایش ۰.۱۱ درصدی، از ۱,۸۰۰,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد هزار) تومان به ۱,۸۰۲,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و دو هزار) تومان رسید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.