در این شماره که با عنوان با عنوان «فرصت نوروز» منتشر شده، آمده است: نوروز اگرچه یک جشن ملی و بومی است، اما در منظومه‌ی فکری رهبر انقلاب، معنایی فراتر از صرفاً یک جشن ملی دارد. از نظر ایشان، همانگونه که با ورود اسلام به ایران، «ایرانیِ زیرک مسلمان»، قالب نوروز را نگه داشت و محتوای آن را از «نوروز پادشاهان» تغییر داد، انقلاب اسلامی نیز موجب شد که صورت جدیدی از نوروز، توسط مردم ایران به نمایش در بیاید که یکی از مهم‌ترین جلوه‌های آن، حضور مردم در لحظه‌ی تحویل سال و ایام ابتدایی سال در مکان‌های دینی و معنوی است. از این بالاتر، از نظر رهبر انقلاب، نوروز و تحول در سال و طبیعت، می‌تواند مقطعی باشد برای تحول درونی انسان در مسیر زندگانی خود. خط حزب‌الله به‌مناسبت فرا رسیدن ایام عید نوروز و سال نو، اطلاع‌نگاشت این هفته‌ی خود را به این موضوع اختصاص داده است.

به تازگی ترجمه‌ی فارسی کتاب «ان مع الصبر نصرا» که شامل خاطرات رهبر انقلاب از دوران کودکی، جوانی و فعالیت‌های انقلابی ایشان تا پیش از انقلاب است، با عنوان «خون دلی که لعل شد»، توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده و با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شده است. خط حزب‌الله ضمن توصیه به مخاطبان عزیز برای خواندن این کتاب در ایام تعطیلات نوروز، بخش‌هایی از فصول ابتدایی این کتاب را منتشر می‌کند. که می‌توانید در این شماره مطالعه بفرمائید.

همچنین با توجه به نزدیکی ایام اعتکاف و مصادف شدن این ایام با تعطیلات نوروز خط حزب الله توصیه‌های رهبر انقلاب برای معتکفین ماه رجب را در این شماره منتشر کرده است.

سایر بخش‌های نشریه که خواندن آنها توصیه می‌شود نیز به شرح زیر است:

علاج ما در دست یافتن به این صفت امیرالمؤمنین (ع) است (انسان ۲۵۰ ساله)

در همه اعیاد مسئله اصلی یاد خداست (کلام امام)

جمهوری اسلامی تا ابد از نظریه «نظام انقلابی» دفاع می‌کند (گام دوم انقلاب)

امیدوارم تعطیلات نوروز به همه مردم ایران خوش بگذرد (مطالبه رهبری)

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره ۱۷۷ هفته‌نامه نیز به ارواح شهدای حادثه تروریستی نیوزیلند تقدیم می‌شود.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه وA۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.