سرهنگ جواد بخشی به امداد رسانی سپاه کربلا به سیل زدگان مازندران اشاره کرد از خدمات رسانی سپاه کربلای استان از روز گذشته به سیل زدگان استان در روستاهها و شهرهای گلوگاه، بهشهر، میاندورد، نکا، ساری، سوادکوه، بابل و به ویژه سیمرغ(کیاکلا) خبر داد.

وی هدف اول سپاه را نجات مردم گرفتار در سیل  و جلوگیری و کاهش از تلفات برشمرد و افزود: سپاه کربلا در حوزه تامین امنیت حادثه دیدگان با برنامه های اقدام داشته و در حوزه خدمات رسانی به مردم با توزیع مناسب جیره های غذایی، آب، نان و ... ، پوشاک و پتو کمک های اولیه را انجام داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران گفت:سپاه و بسیج هیچ شانی جز خدمت رسانی و در کنار مردم بودن ندارند.

بخشی ادامه داد: تا پایان شب گذشته نیروهای بسیج با بکار گیری چندین دستگاه جت اسکی و بیل مکانیکی اقدام کردند که طی آن نجات ، تخلیه و جابجایی مردم از منازل و مناطق گرفتار در آب به حسینیه ها و مساجد و همچنین روانسازی و هدایت طغیان آب  انجام شد.

استاندار مازندران در جلسه مدیریت بحران با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده توسط سپاه و بسیج برای برون‌رفت از مشکلات ‌سیل در استان گفت: از بسیج به‌صورت ویژه تشکر می‌کنم، بسیج به‌طور تمام‌قد در سیمرغ، میاندورود و ساری و هر جایی ‌که بنده حضور پیدا کردم، پای کار بود .

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.