به گزارش ستاد خبری جشن نوروزی منطقه ۱۲، حامد همایون، خواننده پاپ برای ساکنان محله هرندی و گردشگردان در مجموعه فرهنگی ورزشی نابینایان منطقه هرندی روی صحنه رفت و با استقبال بی نظیر مردم مواجه شد.

این خواننده محبوب پاپ در این برنامه ۱۴ قطعه اجرا کرد و مردم با شوق و فریاد شادمانه او را همراهی کردند. او که اجرایش را با آهنگ «نیمه من» آغاز کرده بود، پس از پایان قطعه اول، با تبریک سال نو از حاضران در سالن خواست تا برای کشته‌شدگان سیل در شمال ایران و شیراز ۱ دقیقه سکوت کنند. همایون تاکید کرد که این برنامه با وجود فضای غم‌انگیزی که برای از دست دادن هموطنان به وجود آمده پابرجا ماند تا امید در دل‌مان باقی بماند و بتوانیم برای یاری هموطنان‌مان همراه شویم.  

حامد همایون در ادامه قطعه‌های «دل من تنگ دلت از سنگ»، «عشق ناب»، «چتر خیس»، «عاشق شدم رفت»، «چنین کنم چنان کنم»، «حاکم احساس»، «خلسه چشات»، «می‌روم»، «دیوونگی»، «عاشقانه»، «بارون که زد»، «الکل»، «قسمت» را اجرا کرد.

این خواننده پاپ ضمن تشکر از دکتر علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ برای تدارک چنین جشنی، آرزو کرد که چنین فضاهایی در قلب طهران استمرار داشته باشد. حامد همایون اعلام کرد در روزهای بعدی کنسرت‌هایی در شهرهای مختلف ایران دارد و به مناطق شمالی می‌رود و در میان مردم سیل زده نیز اجرا خواهد داشت.

گفتنی است کنسرت حامد همایون، دومین کنسرت در محله هرندی بعد از گروه موسیقی سون بود که به صورت رایگان برگزار شد. علاوه بر این گروه موسیقی رستاک در روز ۹‌ام و ارکستر سمفونیک البرز با خوانندگی محمد معتمدی ۱۰ فروردین در میدان مشق به صورت رایگان اجرا خواهند داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.