محمدتقی رهبر گفت: اینکه از الان پیش‌بینی کنیم سال جدید سال سختی است، درست نیست، چرا که در حقیقت ما با این کار، دل مردم را خالی می‌کنیم.

 

او می‌افزاید:‌ اینطور پیش‌بینی‌ها دقیقاً در راستای سیاست دشمن حرکت کردن است. دشمن ‌می‌خواهد پشتوانه نظام را از بین ببرد و مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران دلسرد کند. اگر ما هم از الان بگویم سال جدید سال سختی خواهد بود، ما هم در همان راستا حرکت کرده‌ایم.

 

رهبر می‌گوید: اگر تحت فرمان رهبری به توان داخلی تکیه کنیم، بر کار و تلاش خود بیفزایم، از اشرافی‌گری به دور و به فکر توده‌ها باشیم، قطعاً سال جدید سال خوبی خواهد بود.

 

این فعال سیاسی اصولگرا خطاب به مسئولان توصیه می‌کند: در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها، توده‌های مردم را باید در نظر گرفت. مسئولان باید متعهدانه‌تر فعالیت کنند و اشرافی‌گری در زندگی آنها نیاید. باید جلوی حقوق‌های نجومی و فاصله‌های طبقاتی را بگیرند. در یک کلمه اگر عدالت در کشور رعایت شود، مشکلات حل خواهد شد.

 

رهبر یادآور می‌شود: کشور با عدالت می‌ماند، ما باید روی عدالت کار کنیم. مقام معظم رهبری هم در پیام گام دوم انقلاب از آینده روشن صحبت کردند. بنابراین من اصلاً معتقد نیستم که سال جدید سال سخت‌تری باشد، بلکه امیدواریم سال بهتری باشد.

 

او تأکید می‌کند: برای مدیریت کشور باید تدبیر صحیح اسلامی و انقلابی داشته باشیم که اگر این‌طور باشد، هیچ مشکل و نگرانی نخواهیم داشت.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.