سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با تسنیم در رشت از حضور سر زده سردار هادیان‌فر رئیس پلیس راهور ناجا در استان گیلان خبر داد و اظهار داشت: بررسی اقدامات پلیس راهور در طرح نوروزی ۹۸ و بازدید از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از جمله برنامه‌های سردار هادیان‌فر در سفر به گیلان است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان‌ اطلاع از اقدامات پلیس راهور استان در تعطیلات نوروزی امسال توسط سردار هادیان‌فر را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: در سفر رئیس پلیس راهور ناجا‌ نحوه عملکرد نیروهای پلیس راهور استان گیلان در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

محمدی به دیگر برنامه‌های سفر سردار هادیان‌فر به استان گیلان اشاره کرد و ابراز داشت:‌ بازدید از برخی از محورها و جاده‌های مواصلاتی برون‌شهری گیلان و بررسی اقدامات انجام شده پلیس راهور استان در این حوزه‌های یاد شده نیز در دستور کار رئیس پلیس راهور ناجا کشور قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه هم‌اینک بسیاری از شهرهای مهم استان گیلان با ترافیک سنگین و بسیار پرحجمی مواجه هستند اظهار داشت:‌ دوربین‌های ثبت تخلف هوشمند در محورهای مواصلاتی استان گیلان نصب شده‌‌اند بنابراین پلیس بر عملکرد و رفتار رانندگان نظارتی کاملی دارد.  

 رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان با تأکید بر اینکه سردار هادیان‌فر از دوربین‌های ثبت تخلف هوشمند ‌نیز بازدید به عمل خواهند آورد ابراز داشت: سفر به برخی از شهرهای مهم و پرترافیک استان گیلان نیز در برنامه سفر رئیس پلیس راهور ناجا کشور قرار دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.