حسن یزدانی، کشتی‌گیر قهرمان المپیک و قهرمان جهان، سه‌شنبه ششم فروردین در سینما آزادی به تماشای فیلم «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی نشست.

او پس از تماشای فیلم گفت: «فیلم به خوبی به چند دوره از زندگی جهان پهلوان تختی پرداخته است و دلایل منزوی شدن قهرمان مردم را می‌بینیم. در واقع این اتفاقی است که برای بسیاری از قهرمانان و افرادی که الگوی جامعه هستند رخ می‌دهد با این تفاوت که در حال حاضر در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که قهرمانان حمایت بیشتری می‌شوند، اما متاسفانه در فیلم به خوبی می‌بینیم که جهان پهلوان تختی بدون هیچ حمایتی همچنان در اواخر عمرش باز به داد مردم می‌رسید و به کارشان رسیدگی می‌کرد.»

یزدانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «جهان پهلوان تختی بزرگ بوده و ماندگار است و یک مردم‌دار واقعی بود. بخش‌های کودکی جهان پهلوان تختی در فیلم برایم فوق‌العاده دیدنی بود و البته مسابقه کشتی و دیدن شمایل قهرمانانه او در این فیلم برایم بسیار لذت بخش بود. خوشحالم که با جمع زیادی از مردم به تماشای این فیلم نشستم و از همه مردم ایران برای دیدن فیلم دعوت می‌کنم و امیدوارم مردم حمایشان را از فیلم ادامه بدهند.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.