سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با فارس، بابیان اینکه محور هراز از دقایقی پیش بازگشایی شد، اظهار داشت: با توجه به کاهش بار ترافیکی در محور هراز، این محور حدود ۲۰ دقیقه پیش دوطرفه شد.

وی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و نیمه سنگین است و بیشترین تردد از شمال کشور به سمت تهران است، اما توصیه ما به مسافرین این است که سفر را به زمان دیگر یا روشنایی روز موکول کنند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: به دلیل طولانی بودن مسیر و حجم ترافیک، مسافرین هر دو ساعت یک‌بار ۱۵ دقیقه در محل‌های مجاز استراحت کرده و پس از تجدیدقوا و استراحت کافی ادامه مسیر دهند و همراهان راننده نیز مراقبت‌های لازم را در این خصوص داشته باشند.

محبی در خصوص‌های ترافیک محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز پرحجم و نیمه سنگین در جریان است و خوشبختانه در مسیرهای شرق استان تهران حادثه خاصی رخ نداده است.

وی اضافه کرد: ریزش کوه در طول مسیر ادامه دارد و در تاریکی شب این خطر افزایش پیدا می‌کند، به صورتی که امروز ۳ مجروح براثر ریزش کوه در محور هراز داشتیم.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: هم‌وطنان طول مسیر را جزئی از سفر خود بدانند و برای رسیدن به مقصد عجله و شتاب نکنند و سعی کنند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، سفری ایمن برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.