سرهنگ علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش با اشاره به اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال محور هراز به سمت تهران سنگین و در شهرهای عبوری نیز سنگین گزارش‌شده است.

وی ادامه داد: عبور خودروها از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین است اما توصیه می‌کنیم هم‌وطنان از محور جایگزین فیروزکوه برای رسیدن به تهران استفاده کنند.

جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور خودروها از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین اما روان است و هم‌وطنان می‌توانند بدون گره ترافیکی از این محور عبور کنند.

سلیمانی بیان کرد: رفت‌وآمد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین است و خوشبختانه تا این لحظه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شهرستان شاهد نبودیم.

وی تصریح کرد: بارش پراکنده باران در شرق استان تهران باعث لغزنده شدن سطح محورها شده است، بنابراین مسافران سرعت مطمئنه را رعایت و با بهره‌گیری از مقررات کامل رانندگی و رانندگی سفری ایمن برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

جانشین فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران بابیان اینکه بیشترین آمار حوادث رانندگی در بازگشت از سفر مسافران و به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی بوده، خاطرنشان کرد: هم‌وطنان حتماً به ازای هر دو ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه در مناطق ایمن استراحت کنند و پس از تجدیدقوا ادامه مسیر بدهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.