محمدرضا صوفیانی رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به وضعیت جوی ۲ روز آینده استان تهران اظهار کرد: از بعدازظهر روز یکشنبه یازدهم فروردین‌ماه بارش باران آغاز می‌شود که سطح کل استان تهران را در بر خواهد گرفت.

وی ادامه داد: شدت بارش روز اول در ارتفاعات شمال و شمال غربی استان خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود همراه با وزش تندبادهای موقتی باشد.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تهران بیان کرد: در ارتفاعات استان تهران بارش برف و کولاک خواهیم داشت و تشکیل مه در ارتفاعات نیز دور از ذهن نیست.

صوفیانی تصریح کرد: از روز دوشنبه شدت بارش‌ها به سمت شمال و شمال شرق استان تهران منتقل می‌شود اما همچنان بارش‌ها در کل استان ادامه خواهد داشت و قطع نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارتفاعات شمالی استان تهران در هر دو روز درگیر بارش‌های شدیدی است، تأکید کرد: به مردم و مسافران پیشنهاد می‌کنیم در این دو روز از سفر به مناطق تفریحی شمال تهران مانند دربند و درکه و... خودداری کرده و مسافرت‌هایشان را به‌روزهای آینده موکول کنند.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: این سامانه تا بامداد روز سه‌شنبه فعال خواهد بود و از مسافران می‌خواهیم که در این دو روز از انجام سفرهای غیرضروری جلوگیری کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.