علی رضا بنیادی اظهار داشت: آبرسانی به بخش‌های مختلف شهری اندیمشک در حال انجام است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و تمهیدات ویژه‌ای در این زمینه پیش‌بینی و فراهم شده است.

وی با بیان اینکه پیش از این و با همکاری فرماندار شهرستان اندیمشک عملیات ایمن‌سازی تجهیزات آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک انجام شده است، گفت: این اقدامات بیش از وقوع سیلاب و با هدف توسعه خدمت‌رسانی به شهروندان انجام شده است.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک عنوان کرد: عملیات احداث سیل‌بند در تمام تجهیزات و تأسیسات آب و فاضلاب مجاور بسترهای آبی شهرستان اندیمشک انجام و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خبر قطعی آب در شهرستان اندیمشک پس از سیلاب احتمالی و زیر آب رفتن تأسیسات و تجهیزات آب‌رسانی شهرستان اندیمشک منتشر شده است، خاطر نشان کرد: این خبر صحت ندارد.

بنیادی بیان کرد: با اقدامات به اجرا رسیده در صورت بروز سیلاب نیز، شهرستان اندیمشک آماده مقابل با آن است و آب اندیمشک قطع نمی‌شود و با کمترین خسارت ممکن روند خدمت‌رسانی به شهروندان انجام می‌شود.

وی افزود: تنها برخی از تأسیاست و تجهیزات آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک در مجاور بسترهای آبی واقع بوده است و جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد و مشکلی در این زمینه نیست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.