سید نورالدین امیری افزود: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید و آبگرفتگی معابر و همچنین طوفانی شدن دریا، ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری بندر بوشهر در آماده باش کامل می‌باشد.

وی تاکید کرد: تمهیدات و پیش بینی‌های لازم نظیر لایروبی کانالهای دفع آب‌های سطحی که توسط سازمان مدیریت پسماند در زمان مقرر انجام گرفته و در حال حاضر نیز با توجه به بروز شرایط نامساعد جوی، اطلاع رسانی در فضای مجازی و همچنین از طریق چاپ و نصب بنر در سطح شهر انجام شده است.

شهردار بوشهر ابراز داشت: علاوه بر اینها نیروهای شهرداری در قالب همکاران سد معبر و پلیس شهربان به شکل حضوری و با گشت زنی در سطح شهر توصیه‌ها و نکات ایمنی لازم را به میهمانان و گردشگران و سایر شهروندان اعلام می‌کنند که در صورت همکاری و رعایت مسائل ایمنی توسط همه عزیزان، جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود.

سید نورالدین امیری در ادامه گفت: طبق مصوبه ستاد مدیریت بحران استان بوشهر، کلیه دستگاه‌های امدادی و مرتبط با بحران در آماده باش کامل قرار گرفته‌اند و بر همین اساس کلیه مدارس، سالن‌ها و اماکن ورزشی و حتی در صورت لزوم و با اعلام فرمانداران به عنوان رؤسای مدیریت بحران هر شهر از ظرفیت مساجد در جهت خدمات رسانی به میهمانان نوروزی استفاده می‌شود.

وی عنوان کرد: امید است مسافران و میهمانان به توصیه‌ها و نکات ایمنی مطرح شده توسط اکیپ‌های سد معبر و پلیس شهربان شهرداری بندر بوشهر در خصوص عدم استقرار و برپایی چادر در نقاط ساحلی و نزدیک به دریا عمل کرده تا بتوانیم از بروز حوادث تلخ و ناگوار جلوگیری و نوروزی شاد و خاطره انگیز را در کنار هم تجربه کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.