سایت معتبر چمپیونات روسیه که به بررسی بازی های لیگ برتر روسیه و ارزیابی عملکرد بازیکنان شاغل در آن در پایان هر بازی می پردازد، به خاطر درخشش سردار آزمون در بازی دیروز تیمش، بالاترین نمره ممکن را داده است.

چمپیونات روسیه در ارزیابی فنی خود از دیدار زنیت و اورنبرگ، سردار آزمون را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کرد و بالاترین امیتاز یعنی هشت را به ستاره ایرانی داد.

مسابقه تیم های زنیت و اورنبرگ عصر دیروز و در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال روسیه برگزار شد و سردار آزمون با درخشش خود در نیمه دوم توانست از یک شکست پیروزی بسازد و روند صدرنشینی تیم خود را حذف کند.

نیمه نخست بازی در حالی به پایان رسید که اورنبرگ توانست در دقیقه ۳۴ دروازه میزبان را باز کند و بازیکنان این تیم پیروز به رختکن بروند.

در نیمه دوم زنیت موفق شد سه گل به ثمر برساند و سردار آزمون با زدن دو گل در دقایق ۴۸ و ۸۸ نقش ویژه ای در این پیروزی داشت.

نکته جالب دیگر اینکه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روسیه تنها سردار آزمون بوده است که توانسته نمره کامل را از آن خود کند به همین دلیل دور از ذهن نیست که وی بار دیگر عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ برتر روسیه را از آن خود کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.