سرهنگ حسین محمدپور صبح امروز در رشت با اشاره به وضعیت ترافیکی استان گیلان اظهار کرد: وضعیت کلی راه‌های استان گیلان عادی است و تردد در اکثر راه استان جریان دارد.

وی از مسدود شدن یک پل در محور لولمان به چهارده خبر داد و افزود: این پل به دلیل از سرریز شدن آب سفیدرود تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان همچنین با اشاره به انسداد یک پل در رودخانه شاهرود لوشان گفت: این محور نیز به دلیل بالا آمدن آب رودخانه در محور لوشان به سمت کمربندی کارخانه سیمان مسدود شده است.

محمدپور با اشاره ریزش کوه در بخشی از شهر ماسوله گفت: بخشی از کوه در شهر ماسوله به دلیل افزایش بارش‌ها ریزش کرده که عوامل راهداری و پلیس‌راه در حال رفع انسداد محور مذکور هستند.

وی با بیان اینکه سه خودرو در جریان ریزش کوه در ماسوله دچار آسیب شده‌اند افزود: خوشبختانه به سرنشینان خودروها در ماسوله آسیبی وارد نشده است.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تصادف منجر به فوت در گیلان ثبت‌نشده گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۲۱ نفر براثر تصادفات جاده‌ای در گیلان فوت‌شده‌اند که نسبت به سال گذشته هفت نفر کاهش داشته است.

محمدپور با بیان اینکه بیشترین تصادفات منجر به فوت در گیلان در حوزه پلیس‌راه فومنات و رفتار گیلان ثبت‌شده تصریح کرد: این تصادفات بیشتر در محور رشت به فومن و صومعه‌سرا و پس‌ازآن در محور سنگر به سیاهکل ثبت‌شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.