محسنی بندپی با اشاره به آمادگی دستگاه‌های مدیریت بحران و حضور مدیران در نقاط مختلف استان گفت: حضور مستمر مسئولان استان در چهار منطقه مدیریت بحران موجب شده که هیچ خسارت مالی و جانی در استان تهران گزارش نشده است.

به گفته وی، در منطقه جنوبی استان در محدوده شهرستان ری با حضور حسن بیگی، معاون سیاسی در رصد مدیریتی بحران قرار گرفته و تا پایداری اوضاع در این منطقه و ستادهای مدیریت بحران محلی حضور مستمر خواهد داشت.

وی همچنین گفت: تقی زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز با حضور در مناطق جنوبی شرقی استان مانند پاکدشت، ورامین، رود دره‌های کن و فرحزاد و نیز مناطق اطراف به رصد وضعیت مدیریت بحران می‌پردازد.

استاندار تهران اضافه کرد که در منطقه غرب استان نیز هماهنگی‌های لازم از سوی گودرزی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار بعمل آمده و این مقام مسئول نیز در مناطق غربی استان به ارزیابی و بررسی شرایط خواهد پرداخت.

محسنی بندپی در خاتمه بار دیگر تاکید کرد که تمامی عوامل ستاد مدیریت بحران در حوزه رود دره‌ها و مسیل‌ها حضور مداوم داشته و مسیر آب‌های ورودی را برای جلوگیری از هرگونه انسداد و وجود موانع احتمالی مورد رصد قرار می‌دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.