سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور گفت: بارش باران در استان کردستان، محور مریوان-سنندج گزارش شده است همچنین در محور خلخال-اسالم در استان اردبیل نیز به دلیل کولاک،  تردد با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه آزادراه رشت_قزوین بازگشایی شده است، ادامه داد: ترافیک سنگین در محورهای شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده‌های کارسالار-تونل شیرگاه و گرزین خیل گزارش شده است همچنین در محور قزوین-کرج و کرج-تهران نیز ترافیک در طول محور پرحجم و روان است. همچنین در مسیر شمال به جنوب آزادراه قزوین-رشت محدوده عوارضی قزوین ترافیک نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بازگشایی محور کهریزک نرسیده به پل قاسم آباد در هر دو مسیر طی امروز صبح خبر داد و خاطرنشان کرد: جاده قدیم کرج به قزوین (محدوده تهراندشت) در استان البرز و محورهای اراک-فرمهین و خنداب-ملاینیز نیز بازگشایی شده‌اند.

 رحمانی با تاکید براینکه کاربران ترافیکی سفرهای خود را به روزهای آخر و روز جمعه موکول نکنند، تصریح کرد: محور هراز- چالوس نیز همچنان، تا اطلاع ثانوی مسدود است و احتمال دارد تا عصر امروز بازگشایی شود.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.