سرهنگ محمد علی عظیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در جاده زنجان به سمت بیجار و زنجان به سمت خرمدره ترافیک بالایی حاکم است، اما سایر راه های مواصلاتی استان ترافیک روان گزارش شده است.

جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: در هیچ محوری مورد خاصی از تصادف منجر به فوت و جرح نداشتیم، اما طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه در اثر تصادف خودروها چهار نفر مصدوم شدند که در نخستین فرصت با کمک نیروهای اورژانس به مکان های درمانی انتقال داده شدند.

سرهنگ عظیمی تصریح کرد: به تمام رانندگان و مسافران توصیه می شود به هیچ عنوان سفر خود را به روزهای منتهی به باز شدن مدارس و اداره ها نگه ندارند، چرا که در آن زمان ترافیک سنگین بوده و امکان بروز حادثه نیز به علت ترافیک و شلوغی راه بالا می رود.

جانشین پلیس راه استان زنجان خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه مادی و جانی، رانندگانی که از داروهای خواب آور استفاده می کنند به هیچ عنوان رانندگی نکنند.

سرهنگ عظیمی اظهار داشت: رفاه حال همشهریان و هموطنان آرزوی قلبی تمام نیروهای خدمتگزار جمهوری اسلامی است، لذا مسافران بعد از هر ۲ ساعت رانندگی یک ربع در پارکینگ های بین راهی استراحت داشته باشند تا با سلامتی به مقصد خود برسند.

جانشین پلیس راه استان زنجان تاکید کرد: بعضی از افراد از کمربند ایمنی استفاده نمی کنند، به این افراد و تمام سرنشینان خودروها توصیه موکد می شود هنگام حرکت خودرو به خاطر حفظ جان خویش کمربند ایمنی ببندند.

سرهنگ عظیمی با بیان اینکه یکی از علت های تصادف به ویژه در ایام عید و تابستان رعایت نکردن فاصله طولی خودروها از یکدیگر است، افزود: هموطنان هنگام رانندگی فاصله طولی خودروی در اختیار خود را با ماشین جلویی رعایت کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.