«علی پروین» روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: به پیروزی پرسپولیس در شهرآورد ۸۹ ایمان و اعتقاد داشتم و برخلاف کسانی که پیش از این مسابقه حساس بر این باور بودند استقلال در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده و شاگردان برانکو برای رویارویی با آن‌ها کار سخت و دشواری پیش رویشان است با اعتماد به نفس خاصی می‌گفتم پرسپولیس از این جدال بزرگ با سربلندی خارج می‌شود.

وی افزود: برای موفقیت پرسپولیس در شهرآورد دلایل خاص خودم را داشتم و به خوبی از توانایی‌های فنی برانکو ایوانکوویچ و بازیکنان پرسپولیس با خبر بودم و می‌دانستم این تیم از نظر قوای جسمانی نسبت به حریف خود در شرایط مطلوب تری به سر می‌برد و به تمامی اطرافیان خود گفته بودم نگران نباشند، زیرا پرسپولیس به سلامت از شهرآورد خارج خواهد شد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس همواره در روز‌های سخت توانایی‌های خود را نشان داده و این موضوع فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا به اثبات رسید. این پرسپولیس بازیکنانی دارد که برای شادی دل هواداران خود در زمین مسابقه دست به هر تلاشی می‌زنند.

پروین ادامه داد: پرسپولیس این توانایی و شایستگی را دارد برای سومین فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر شود و شک نکنید چنین اتفاقی شکل خواهد گرفت و قرمزپوشان پایتخت در ایران به اولین تیمی تبدیل خواهند شد که به این مهم می‌رسند.

وی در پاسخ به این پرسش که پیروزی در شهرآورد باعث نخواهد شد بازیکنان پرسپولیس با غرور در بازی با پیکان در زمین حاضر شوند اظهار داشت: به طور قطع برانکو آنقدر تجربه دارد که اجازه ندهد چنین اتفاقی رخ دهد. او برای هر مسابقه برنامه خاص خودش را دارد و پیروزی و حتی شکست باعث نمی‌شود خللی در برنامه‌هایی که تنظیم و پیش بینی کرده به وجود بیاید.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: بازی با پیکان برای پرسپولیس از ارزش و اهمیت زیادی برخورداراست و آن‌ها برای این که همچنان در صدر جدول قرار داشته باشند باید به پیروزی و سه امتیاز کامل برسند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.