مهرانقربانی عصر امروز در مورد وضعیت جاده‌ای شهرهای سیل‌زده پلدختر و معمولان اظهار داشت: خوشبختانه حدود یک ساعت قبل عوامل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای و همکاران ما که از استان‌های مختلف بسیج شدند و در حال حاضر در لرستان مشغول هستند، نخستین ناوگان‌های راهداری وارد شهر معمولان شدند و می‌توان این نوید را داد که این شهر از محاصره‌ای که قرار گرفته بود و از بن‌بست خارج شد.

وی افزود: گزارشی که دریافت کردم همکاران ما بعد از اینکه وارد شهر شدند در حال حاضر در حال آماده‌سازی مسیر هستند که سایر ناوگان‌های خدماتی و نیروهای امدادی بتوانند از این مسیر استفاده کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: عنوان کرد: این‌ یک مسیر راه روستایی درجه سه است که از روستای چولهول این مسیر ایجاد شده و این شهر از بن‌بست درآمد.

وی بیان کرد: در مورد شهر پل‌دختر هم در طول دو روز گذشته از بن‌بست خارج‌ شده بود از طریق آزادراه خرم‌آباد – پل زال که حدود ۱۰۰ کیلومتر این آزادراه طی می‌شود حدود ۵۰ کیلومتر راه اصلی است که علی‌رغم اینکه این مسیر طولانی‌تر است نسبت به مسیر خرم‌آباد و پلدختر و سطح سرویس مناسبی را ارائه کرده و نیروهای امدادی الآن از این مسیر می‌توانند استفاده کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.