دختر خردسالی که در یک اتاق با یک کروکودیل خطرناک زندگی می‌کند سوژه رسانه‌ها شده است. " ماهارانی " ۳ ساله با این کروکودیل می‌خوابد، غذا می‌خورد و بازی می‌کند. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است این دختر خردسال را در حالی که در یک لگن پر از آب مشغول مسواک زدن دندان‌های این کروکودیل است نشان می‌دهد. پدر ناآگاه این دختر حدود ۸ ماه پیش اقدام به خرید این جانور خطرناک برای دخترش کرده بود.

سیاهرال ایفندی این خزنده خطرناک را از یک فروشگاه حیوانات در حالی که ۸۰ سانتی متر طول داشت خریداری کرد. تمام بدن این جانور پر از زخم بود و به نظر نمی‌رسید توسط مشتری خریداری شود. سیاهرال در این باره گفت: " با دیدن این کروکودیل احساس بدی به من دست داد و تصمیم گرفتم تا جانش را نجات دهم. قیمت آن ۳۹ یورو بود، اما فروشنده قبول کرد که با دریافت ۲۲ یورو و همچنین تعدادی پرنده آن را به من بفروشد. "

این مرد ابتدا این کروکودیل را به یک مرکز نهداری از حیوانات در شهر " تانگرانگ" برد و اقدام به درمان زخم‌های آن کرد. این سپس کروکودیل را به خانه منتقل کرد و آن را به دخترش که در آن زمان حدود ۲ سال داشت معرفی کرد. از آن زمان تا کنون این ختر و کروکودیل با یکدیگر دوست شده اند. در ویدئویی که با تلفن همراه تهیه شده است این دختر را در کنار کروکودیل نشان می‌دهد. در این ویدئو ماهارانی ابتدا خمیر دندان را روی مسواک قرار می‌هد و سپس شروع به مسواک زدن دندان‌های این جانور خطرناک می‌کند.

سیاهرال در این باره گفت: " من هنوز هم بر این باورم که کروکودیل حیوانی درنده است، اما در تلاش هستم تا آن را تبدیل به حیوانی خانگی و اهلی کنم. زندگی این دو با هم نشان دهنده آن است که آن‌ها همدیگر را دست دارند."

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.