دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در اظهاراتی در جمع خبرنگاران گفت: جو بایدن معاون سابق رئیس جمهور آمریکا را تهدیدی علیه انتخاب مجدد خودم به عنوان رئیس جمهور نمی بینم.

وی در ادامه افزود: من او را تهدیدی نمی دانم. او تنها تهدیدی علیه خودش خواهد بود. او مدت زیادی در دولت آمریکا بوده و سابقه خوبی نداشته است.

بایدن قصد دارد طی هفته های آینده تصمیم خود برای شرکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ میلادی آمریکا را اعلام کند.

طی هفته های اخیر چندین زن اعلام کرده اند که بایدن با آنها رفتارهای نامناسبی داشته و این مساله به جنجال بزرگی تبدیل شده است.

این در شرایطی است که ترامپ نیز بارها از سوی چندین زن به داشتن روابط نامشروع جنسی متهم شده است.

بایدن روز جمعه در اظهاراتی گفت: به زودی تصمیم نهایی درباره شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را اعلام خواهم کرد.

بایدن ماه ها است که شرکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ میلادی را زیر نظر دارد ولی هنوز تصمیم نهایی و رسمی خود را در این باره اعلام نکرده است.

بایدن افزود: برای تصمیم گیری درباره این مساله بسیار نزدیک شده ام. تمایل من از همان ابتدا این بوده است که اگر قرار به شرکت در رقابت های انتخاباتی باشد، نفر آخری باشم که شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کنم.

بایدن با انتقادات زیادی در خصوص سیاست های مهاجرتی و بهداشت و سلامت روبرو شده است. بایدن پیش از این دو بار برای رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا نامزد شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.