سردار حسین رحیمی در نشست خبری که به منظور تشریح اقدامات پلیس پایتخت در ایام نوروز برگزار شد، گفت: حادثه سیل که کشور را تحت تاثیر خود قرار داد در تهران نیز پیامدهایی داشت، البته با حضور و اقدام به موقع پلیس و دیگر  دستگاه‌ها از وقوع بسیاری از مشکلات جلوگیری شد. طی این مدت پلیس اقدام به انسداد برخی معابر و تخلیه برخی اماکن نظیر رستوران‌های اطراف روددره‌ها و ... کرد و در مجموع از اعضای فعال ستاد بحران بود.

وی اضافه کرد: تمامی مسئولان در زمینه سیل اعم از مسئولان دولتی و نیروهای مسلح اقدامات و زحمات زیادی داشتند اما متاسفانه برخی به شکل ناجوانمردانه اقدام به تخریب این افراد کردند. برخی نیز  اقدام به دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی در مورد سیل کرده بودند که با هماهنگی پلیس فتا چهار نفر از این افراد در تهران شناسایی و دستگیر شدند.

اعتبار طرح ترافیک ۹۷ تا اطلاع بعدی

رحیمی در پاسخ به پرسشی درباره اعتبار طرح ترافیک سال گذشته ، اظهار کرد: مجوزهای طرح ترافیک 97  همچنان اعتبار دارد و دارندگان این طرح‌ها تا اطلاع بعدی که قطعا بارها اعلام خواهد شد، می توانند با استفاده از همین طرح وارد محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد شوند.

وی درباره اینکه آیا طرح ترافیک و زوج و فرد در سال ۹۸ با تغییراتی همراه خواهد بود، گفت: تغییر چندانی در این طرح و محدوده آن رخ نداده و تنها تغییر این بوده که در محدوده زوج و فرد تنها در هر فصل، 20 روز می‌توان وارد این محدوده شد که این طرح نیز هنوز اجرایی نشده و همانطور که گفتم فعلا طرح ترافیک و زوج و فرد به روال سال 97 اجرا خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.