سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس آگاهی استان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: نیروهای ویژه قتل پلیس آگاهی استان در عملیات پلیسی سه تن از عاملان قتل جوان ۳۰ ساله در جنوب شهر همدان را دستگیر کردند.

در روزهای پایانی سال ۹۷ جوان ۳۰ ساله ای در درگیری با چند جوان دیگر در یکی از مناطق حاشیه شهر همدان به علت اصابت چاقو به ناحیه سینه و قلب به قتل رسید.

چند روز قبل از قتل این فرد، این افراد با هم درگیر می شوند، اما این درگیری پایان ماجرا نبود تا اینکه مجددا راه هم را سد کرده و با هم گلاویز می شوند، در این درگیری مقتول از تیزبر استفاده می کند ولی طرف درگیری با استفاده از چاقو به قلب این جوان ضربه وارد کرد و موجب مرگ وی شده است.

عاملان قتل پس از این درگیری از محل وقوع جرم متواری شدند و مقتول توسط شاهدان این درگیری به بیمارستان منتقل، اما به علت اصابت چاقو به قلب جان خود را از دست می دهد.

کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی پرونده را بر عهده داشتند که در جریان تحقیق یکی از عوامل این درگیری خود را به پلیس معرفی کرد.

۲ نفر دیگر از عوامل این درگیری در یکی از روستاهای حاشیه همدان شناسایی و دستگیر شدند، تلاش پلیس آگاهی برای دستگیری چهارمین عامل این درگیری همچنان ادامه دارد.

سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان نیز در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین از مرگ عابر پیاده در یکی از روستاهای حاشیه همدان خبر داد و افزود: شب گذشته عابر ۸۵ ساله ای که در حال عبور از عرض جاده روستایی بود بر اثر برخورد یک دستگاه وانت پیکان در دم جان باخت.

این حادثه در حاشیه جاده روعان از توابع شهرستان کبودرآهنگ، در نزدیکی نیروگاه هزارمگاواتی شهید مفتح همدان اتفاق افتاد که در این حادثه سرعت غیرمجاز در منطقه مسکونی و عدم توجه به جلو راننده وانت پیکان علت حادثه اعلام شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.