سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در نشست خبری شروع سال ۹۸ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در شبکه‌های مجازی عنوان شده است او و پسرش با فرهاد مجیدی رابطه دوستانه دارند و این بازیکن فوتبال از این رابطه برای فرار کردن از قانون استفاده کرده است، اظهار داشت: من و پسرم هیچ ارتباطی با فرهاد مجیدی نداریم و حتی خود من تا به حال این بازیکن فوتبال را از نزدیک ندیده‌ام.

وی افزود: کار آقای مجیدی که بعد از اعمال قانون اقدام به انتشار فیلم مأمور راهور در فضای مجازی کرده است، به شدت زننده و زشت بوده و به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

سردار رحیمی با اشاره به اقدام درست و قاطعانه مأمور راهور در برابر این بازیکن فوتبال تصریح کرد: مأمور راهنمایی و رانندگی ما در حدود ساعت ۲ بامداد، ماشینی که سرعت زیادی داشته است را بدون اطلاع از اینکه سرنشین آنچه کسی است، متوقف می‌کند و طبق قانون با او رفتار می‌کند اما آن بازیکن به پشتوانه شهرتی که در زمینه ورزشی دارد فکر می‌کند مأمور نباید با او برخورد کند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: این مهم در صورتی است که حتی مأموران ما افسران و درجه داران نظامی را که اگر احیاناً تخلف کنند، توقیف و اعمال قانون می‌کنند و برای یک مأمور راهنمایی و رانندگی فرقی ندارد که طرف مقابلش (فرد متخلف) چه کسی است و با او مطابق با قانون رفتار می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما از آن مأمور راهنمایی و رانندگی به خاطر اقدام شجاعانه و قانونی‌اش تقدیر کردیم ولی تا به امروز هنوز فرهاد مجیدی از ما عذرخواهی نکرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.